středa 21. června 2017

Snědeno… zeleninová minibedýnka č. 2

Naše druhá letošní minibedýnka je snědená. Měli jsme teď tři týdny pauzu, protože na Korsiku je za námi Jitka, naše skvělá dodavatelka, opravdu neposílala. :-) A musím říct, že mi chyběly.  První minibedýnku jsme spotřebovali beze zbytku. A s touhle to dopadlo úplně stejně. 


První letošní zeleninová minibedýnka komplet snědena. Byl v ní špenát, červená lebeda, rukola, petrželka, kopr, jarní cibulka a rebarbora. Takže jsme si dali mřížkový rebarborovo-tvarohový koláč, drožďovou polévku se zeleninou, jarní cibulkou a petrželkou, špenátovo-roketový salát s nivou a jablíčky, špenátovo-lebedový salát s vejcem a květy pažitky a obyč špenát doplněný mongoldem ze zahrady s bramborovo-jálovými knedlíky.

A z várky tohoto týdne mám také radost. Hrášek, rukola, lollo salát, hlávkový salát (stará odrůda plzeňský kamenáč), mladá mrkvička, mladá cibule, libeček, kopr a mangold navíc. 



Přidala jsem něco ze své zahrádky a ukuchtila toto:
  • salát capresse se základem z hlávkového salátu 
  • rukolový salát s nivou, jahodami a italskou zálivkou
  • koprová polévka
  • hlávkový salát s jogurtem, ředkvičkami a vejcem
  • jarní polévka s cibulkou, mrkvičkou, hráškem a omeletovými nudlemi
  • nicejský salát (já s tuňákem, manžel vegetarián s olivami)
  • mangoldovo-špenátová polévka
  • mrkvičkový salát s cibulkou a arašídy

Teď když na to koukám, zjišťuji, že to byly samé saláty a polévky. :-) Všechno bylo výborné a moc jsme si pochutnali. Jen já osobně jsem si potvrdila, že listové saláty mám raději svěží se zálivkou než s jogurtem nebo dokonce s majonézou. 
A k tomu ještě hory jahod a meruněk. Ale o tom třeba zase někdy příště...



Pokud byste rádi nějaký recept, napište do komentářů. Tu nebo na fb. Ráda napíšu, jen nějak teď nestíhám vypisovat to sem rovnou. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat